søndag den 13. juli 2014

Kreativ billedredigering på mobiltelefon










Min kreativitet vågner og jeg glemmer tid og sted når jeg redigerer mine billeder i forskellige fotoapps på mobiltelefonen. Det første billeder har været under diverse filtre osv, det sidste står uredigeret. 

Jeg drømmer om at fotografier skal blive en større del af min hverdag. Jeg ved endnu ikke helt hvordan, men bloggen og instagram er gode steder til at finde inspiration og få billederne ud i verden. Ud i verden vil jeg gerne, ud at tage billeder, udstille, skrive bøger, ja hvem ved hvad fremtiden bringer?

6 kommentarer:

  1. Det er utroligt, hvad man kan med billedredigering - meget smukt resultat!

    SvarSlet
  2. Det er sjovt sådan en forskel billedredigering kan gøre for et billede.
    Rigtig fine billeder :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle smukke billeder! Hvilke/hvilken app har du brugt?

    Jeg kan godt forstå, at du drømmer om, at fotograferingen kan blive en større del af dit liv.

    SvarSlet
  4. Til billederne har jeg brugt appen Picsplay Pro, som er en app jeg har fundet for nylig, og som jeg er blevet stor fan af.

    SvarSlet
  5. Appen kan jeg virkelig anbefale fordi den er så let at bruge, og har så mange fine funktioner

    SvarSlet